Amaç ve Hedeflerimiz
22 Şubat 2022

Kurumsal Amacımız ve Temel İlkelerimizeğerlerimiz


Baykan Devlet Hastanesi olarak;

KURUMSAL AMACIMIZ

Hizmet üretimini kesintiye uğratmadan, en az kaynakla, en kısa zamanda, en az maliyetle ve hatasız bir şekilde hizmet üretimi gerçekleştirmek ve hasta/ yakını ve çalışanların istek ve ihtiyacını karşılamaktır.

 Hastalarımız İçin;

  • Uluslararası sağlık standartlarında hizmet sunmak,
  • Kanıta dayalı tıbbi uygulamalarla hasta güvenliği sağlamak,
  • Tedavinin her aşamasında etik değerlerden vazgeçmemek,
  • Tüm sağlık kadromuzca hastalarımızın tedavileri boyunca sevecen, şefkatli yaklaşım sergilemek,
  • Üst düzeyde sağlık hizmeti sunmak için teknolojik alt yapıyı kuvvetlendirmek,
  • Hasta beklentilerini anlamak ve beklentilerin üzerinde hizmet sunmak için sürekli gelişmek,

Çalışanlarımız İçin;

  • Çalışanlarımızın birlik ve beraberlik motivasyonunu yüksek tutmak,
  • Çalışanlarımız için şeffaf ve açık bir iletişim yönetim politikası izlemek,
  • Sağlıklı, huzurlu ve güvenilir bir çalışma ortamı yaratmak ve bunun devamlılığını sağlamak,
  • Çalışanların maddi ve manevi olarak haklarını gözetmek,
  • Belirli dönemlerde yapılacak performans değerlendirmeleriyle yüksek performans gösteren çalışanları takdir etmek ve ödüllendirmek,
  • Çalışanlarımıza sürekli eğitim ve kendini geliştirme olanakları sağlamak,
  • Gerek kurum içi gerekse kurum dışında sağladığı eğitimler ile mesleki bilgi ve yetkinliklerini, davranışsal becerilerini ve liderlik özelliklerini geliştirme imkânı sunmak.

Toplum İçin;

  • Toplumun yaşam kalitesini yükseltmek için çağdaş ve teknolojik sağlık hizmeti vermek, 
  • Toplumun çeşitli kurumlarıyla işbirliği içerisinde yaşam kalitesini arttıracak eğitim, planlama ve koordinasyon faaliyetlerini sürdürmek,
  • Toplumun ihtiyaç duyduğu sağlık hizmetini sunarken doğaya dost, çevreci bir prensiple sürdürmek
  • KURUMSAL HEDEFİMİZ
    • * Acil Servis Hasta Memnuniyet Oranını ≥%90 üstünde tutmak
      * Yatan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%90 üstünde tutmak
      * Ayaktan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%90 üstünde tutmak
      * Çalışan Memnuniyet Oranını ≥%95 üstüne çıkarmak
      *Hastanemizde kalite standartlarını nitelikli olarak uygulamayı sürdürmek ve  hastane SKS puanını >%80 üzerinde tutmak.
      *Randevu ve sonuç verme süreçlerinde süreleri standartlara uygun planlamak
      * Yatak Başına Üretilen Tıbbi Atık Miktarını ortalama: <1,25) tutmak
      *Sağlık çalışanlarına yönelik mesleki sertifikasyon kurslarına katılımını sağlamak.
      *Hizmet içi eğitim tamamlanma oranını  %100 yapmak